Denna registreringssida är endast för kunder i EMEA (Europa, Mellanöstern och Afrika). För förfrågningar utanför EMEA, gå till sidan 3M USA´s Reparations‑ och servicecenter.
Vår utvalda partner Communication Line i Belgien ansvarar för alla kalibrerings- och underhållsförfrågningar för EMEA 3M™ Dynatel-sökare. För att starta bokningen, följ stegen på den här sidan.
Vänligen registrera alla uppgifter för en bokning på denna sida.
Se till att inkludera nödvändiga uppgifter som modell, serienummer, inköpsorder och inköpsdatum för 3M™ Dynatel™. När din bokning mottagits återkommer vår partner med en bekräftelse inom två arbetsdagar till Er. Om kabelsökarens garanti fortfarande är giltig, kommer de att begära att ni skickar in den för en reparation som omfattas av 3M. Fraktkostnaderna kommer också ersättas. Men om kabelsökaren inte längre omfattas av garantin kommer de att kontakta er för ett prisförslag med uppskattad kostnad av kontroll.
För alla enheter: Leta efter en vit dekal med streckkod och hitta serienumret under streckkoden. Mottagaren har klistermärket under det övre höljet och sändaren har serienumret inuti boxen på bakväggen. Serienumret ska finnas under streckkoden, på samma sida.
Om serienummeretiketten saknas på M-Series-enheten:
Kunder utanför EMEA-regionen bör kontakta 3M:s dotterbolag i USA.
Vi har mottagit din förfrågan och kommer att svara dig inom två arbetsdagar. Vi kommer att tillhandahålla dig med ett referensnummer som du kan använda för framtida förfrågningar eller uppdateringar.
Ett fel inträffade vid uppladdningen. Vänligen försök igen senare...