Bild med gul 3M™ Dynatel™‑sökare och skruvmejsel på träbord, i nedre vänstra hörnet två vita ikoner: en lista, den andra krysskruvmejsel och skiftnyckel

Service för 3M™ Dynatel™‑sökare i Europa, Mellanöstern och Afrika

Denna registreringssida är endast för kunder i EMEA (Europa, Mellanöstern och Afrika). För förfrågningar utanför EMEA, gå till sidan 3M USA´s Reparations‑ och servicecenter.

Vår utvalda partner Communication Line i Belgien ansvarar för alla kalibrerings- och underhållsförfrågningar för EMEA 3M™ Dynatel-sökare. För att starta bokningen, följ stegen på den här sidan.


Hur man gör en registrering

Vänligen registrera alla uppgifter för en bokning på denna sida.

Se till att inkludera nödvändiga uppgifter som modell, serienummer, inköpsorder och inköpsdatum för 3M™ Dynatel™. När din bokning mottagits återkommer vår partner med en bekräftelse inom två arbetsdagar till Er. Om kabelsökarens garanti fortfarande är giltig, kommer de att begära att ni skickar in den för en reparation som omfattas av 3M. Fraktkostnaderna kommer också ersättas. Men om kabelsökaren inte längre omfattas av garantin kommer de att kontakta er för ett prisförslag med uppskattad kostnad av kontroll.


  • Bild visar två gula 3M™ Dynatel™-sökare med röda pilar som visar var användaren hittar streckkoden med serienumret, som visas uppförstorat längst ned på bilden.
  • Var finner ni serienumret?

    För alla enheter: Leta efter en vit dekal med streckkod och hitta serienumret under streckkoden. Mottagaren har klistermärket under det övre höljet och sändaren har serienumret inuti boxen på bakväggen. Serienumret ska finnas under streckkoden, på samma sida.

    Om serienummeretiketten saknas på M-Series-enheten:

    1. Slå på enheten
    2. Tryck på Meny
    3. Välj Självtest
    4. Här kan du finna serienumret

Tjänster från vårt reparations- och servicecenter

  • Bild som visar svart smartphone-ikon på grå bakgrund

    Utanför EMEA-regionen

    Kunder utanför EMEA-regionen bör kontakta 3M:s dotterbolag i USA.


  • Alla fält är obligatoriska såvida de inte angetts som valfria.

  • 3M takes your privacy seriously. 3M and its authorized third parties will use the information you provided in accordance with our Privacy Policy to send you communications which may include promotions, product information and service offers. Please be aware that this information may be stored on a server located in the U.S. If you do not consent to this use of your personal information, please do not use this system.

  • Skicka

Tack för att du kontaktar oss angående reparation eller kalibrering av en 3M™ Dynatel™ klabelsökare.

Vi har mottagit din förfrågan och kommer att svara dig inom två arbetsdagar. Vi kommer att tillhandahålla dig med ett referensnummer som du kan använda för framtida förfrågningar eller uppdateringar.

Våra ursäkter...

Ett fel inträffade vid uppladdningen. Vänligen försök igen senare...